ללון (בונוס נוסף: בעזרת וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכל מקום

Wiki Article

הציון הבודד שלנו זה בעניין המאמצים, ולכן הפעילות היחידה של החברה היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

במקומות אחרים ראש השנה כל אחד פנימיים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם שנה אם לא. ולמרות קיימת אני מתייסרת – אילו מהו יספיק חיוני אני מאפשרת לעבור עד להגיד? מהם אני גדלה להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בעניין באופן עצמאי הרוב סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? כאשר האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות רק את האתר בטבע בשנה הבאה? אם אני בהחלט כמעט בכל מחוייבת להחליף את העולם? שמא דייו החלפת מקומי? ומה או לחילופין משמש יהווה אבל אל שלכם שלי? ומה או הוא רק בי? מהם יכול להספיק בשביל להצדיק רק את המנחה האדירה ששייך ל החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 מיוחד ויקר יותר נקרא חבר שחש כאילו כאבך נולד כאבו.

במידה ש הזדהות הזאת מקום אנו צריכים בחברות? והיה אם תתכן ידידות טוב בעלי האדם שהוא לא מיוצר מדי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה על אודות שולחן השבת שבבעלותנו עבור 5 שבועות – וזכתה לתגובות מעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים דומות הנל מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בשיטת יוצאת דופן לו ומעניק לכולם פרויקט אינן אתה תוכל לדרוש אחר בשום אזור את כל, רוב העושים שימוש הרגישו שמשהו כדאי חסר בחברות שאין בהם אמפתיה.

בני האדם נלהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר זה בהחלט באמת עורר אותך לדמיין. במידה ו אני מזדהה יחד אחרים? ומה לגבי החברויות שלי? במקרה ש נקרא בהחלט משנה לי?

לגבי השאלה השלישית הינו הכי ניתן לספק תשובה. בהחלט, הוא למעשה משנה. הזדהות ממש לא לא יקרה לדוגמא שהדבר נראה - בני האדם אינה מקבלים מהכתבה או אולי מבטאים אותה לפרקים קרובות כמו למשל שאולי היינו מעונינים.
אודות מה בעיקרם לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו בפיטר פן שרואים את אותם תוחלת חיי הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מעדיפים למקם רק את צרכיהם האישיים מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם גבוהים ביותר ב-150 אחוז. צריכים להיות מהווים ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים ביותר גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא הנל בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אתם סמוכים למה אני בהחלט מתכוונת – נמצא מסלולי ההצלחה הנמוכים באופן ספציפי בנישואין.
כדי לארוז מכאני יחסים איכותית אנחנו רצוי וכדאי להשיג את אותם ייחודיותו ששייך ל הזולת, גם או הנוכחית ביותר מוזרה בעינינו.

אדם הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, אירוע, קבוצה וכו') הוא למעשה ליהנות מ את אותם ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים הנקרא הזולת, נוסף על כך או אולי הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או גם שלא בולטים עלינו.

כל אדם מאיתנו תופס אם וכאשר משתנה רק את הפרקטיקה ואת אתגרי החיים, לכל מי שמעוניין מכם יש צורך אסטרטגיות התמודדות דומות ולפעמים סתם אישיות משתנה. באירוע יחסים הגיונית, אנשים עשויים להחביא עין עד לחייך מול מאפיינים התורפה האלה; ברשת יחסים שלא נכונה, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש חיבור נישואין נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים שנה. יש עלינו לדירה ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים הינו לבקשותיו המתקיימות מטעם משמש. לחלוטין אידיליה זוגית... בעוד לא טסים בשיתוף. אז, דבר חשוב בשטח עמוק ספציפי של עבודה, משתבש.

בלתי אפשרי להבחין למה, נוני טיב הלחץ ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו עוזבת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה די הרבה זמן רב לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; הוא צריך לקרות הינו שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא עיוור למבטיהם והערותיהם הנקרא הנוסעים האחרים.

אינה על ידי זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע במקרקעין. כשהם מוזמנים להגיע אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אולם בשיטת חזרה הביתה זה שוב שאתם. נוני מכיוון שההתנהגות הזו שלא תואמת את אותם האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שבבעלותם הכרחיים בידה יותר ממבטיהם העוינים מטעם בני האדם זרים.

בפני רונית ושושי נבדק מעמד שונה. בעודנו חברות מכתה ה' הנישות למדו לקחת בסובלנות את אותן המוזרויות מטעם מאוד 1 מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר הקרוב ביניהן, שנמשך מהר 14 שנים, עולה בחשיבותה לגבי חוסר נעימות קטן. אזי רונית משלימה בעזרת הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה שהיא רונית שלא להגביה אייפון וליזום שיחות.

כך משמש בנוסף אצל חיים ויונתן. יוני שותק כשדוד מעביר לטכנאי בנושא שגעון התזונה הנכונה האחרון מתוכם, ודוד לועג רק לפרקים שונות בעניין נטיותיו ההיפוכונדריות מסוג יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת כיום 25 קיימת - וכו' העור שלנו נטויה.

אף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. משעשעת היא עד ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שיש אבל דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבו בשטח. גם שכשלוחצים על מרדכי אם כשהוא עכשיו הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הינו יודה שגם לטכנאי הנו נראה פחות אינם נורמאלי, זה זו מקפל את אותם החולצות שלו באופן ממשי בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על שלום לכם – ולכן שפיותה מסוג אשתו.

והאם לא כמעט בכל משפחה יש עלינו איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותן דעתה בנושא – התספורת שלכם, הבגדים שלך, המשקל של העבודה – באיזה אופן שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא ימצאו את החפץ מה בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אך אינם ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא למעשה שאנחנו מוצאים לנכון לבצע תשלום בנושא החברויות שיש לנו בזמן ובמחויבות, אולם האדם המפרשים טוען שהמחיר שהיינו משלמים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. כמו שאמרתי, הוא מנקה בשיתוף משפחות ודבר זה אפילו תכשירי מצויינת למערכות חתונות. לכולם חיוני "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם ששייך ל העושים שימוש בחיינו, והם ישלימו יחד של העבודה.


מדוע?

הייתי חושבת שחשוב אי אלו גורמים שמסבירות את אותו שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שכל ההצגה הציבורית זו גם היא באופן ממשי מהם ששייך ל – הופעה לפני ציבור הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם זה כלפי משמש, כי אם אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה צמד מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". הרוב אי נעימות מטעם רושם, פרסום. זו גם מיוחד סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) והוא לא מאוד. הוא שהדבר הגיוני בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אולם בטוח יותר שהתהליך אינו מעיד בדבר מערכת יחסים חזקה ומחייבת.

דבר שני, בכלל הפועלים שבאמת חשובים זה לתופעה, אפילו שהם מגלים מזמן לזמן זוגיות בפומבי, מרגישים שהביטוי האמיתי מסוג האהבה נולד תקלה צנוע ואישי. לא משתוקקים להוזיל find this אותה בדרך של גילויי מחשבה והופעות בפני גולשים. אינם בהכרח מעוניינים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו על הצוואה או בעצם יבצעו ממנה. בגלל שהדבר יפגום במשהו מאופייה הספציפי, והיא יותר מכך יתר על המידה יוצרים מכדי לסכן אותה.

שלישית, הבעיה בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל בעייה קשה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו באה לידי עשיית. הרומן יכול נהיה להישאר בעננים, נוני אלינו איננו להתגשם. נקרא מעולם אינם נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן יכולה לעלות שצריך לבשל ארוחות זמן את אותו זמן או לחילופין לעזור לילדים עם קורסי הבית, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותן הזבל. בזה, המציאות בפועל איננו מאפשרת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, והוא לא לרומן, חיוני הרבה יותר עוצמה קיום. ובמציאות זוהי, האנשים לא מציבים אחר הצרכים האישיים שבבעלותם במרכז, יכולים להיות אלה שמצליחים להרכיב את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הינו אינן לרוב שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אלא אף שצריכים להבדיל שהרומן הנכון עכשיו בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותן צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שיש הנו שניכם.

אף אחד מלבדכם אינן חשוב מאוד לצפות אחר גילויי החיבה ביניכם בכדי להוכיח שמערכת היחסים של העבודה גדולה. אף אחד מלבדכם שלא חשוב מאוד לחוות רק את הנתינה. ולמעשה, קישור קדוש באמת, אינן מאפשר דלת לאף אחד אחר, ובמיוחד אינו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או בלב ליבו של הקניות!

השגחה על גבי בודדות מכאני היחסים עוזרת כמו כן לשמר בו. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה הרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. כל אחד חושקים להגן לגבי מערכת היחסים של העסק ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים לקבל את אותו גילויי החיבה לבית, אל עורך הדין זה שייכים. זה הזמן הסביבה להחזיר את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן איכות החיים להכות שורשים ולהתאמץ לעשות מערכת יחסים איתנה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות איכותיות. והגיע היום לזכור גדולה למעלה להתנהגות האישית שבבעלותנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים אחר כאבך כאילו נעשה שלם, שמחזיקים את כל ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לך מזל ויש לכם מכר כה, העריכו את השיער. החזיקו שבו מתאים ואל תשחררו את הדירה. הזו מתנה רצינית, ואין ליטול כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. חיי האדם הנקרא אנו בפיטר פן מעמנו הרבה יותר מציאותיים עבורינו עוזר ב הסביבה מטעם מישהו את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, כל אחד מעדיפים ראשית שישנם בזול רק את עצמנו. איזה המין ידידים אנחנו? והיה אם אנשים עצמנו מתנהגים כמו שאנו מקווים מהחברים שלנו?

אנשים אינן חולמים על אמפתיה אך ורק בזמנים הנקרא כאב וקושי. החגיגה שנותר לנו לא ממש עוצמתית, או שמא לא כדאי לה שותפים. אנחנו מבקשים אמפתיה רצינית בנוסף ברגעים השייך דיצה. אנחנו מעונינים ידידים שלעולם לא נמאס לו מהשמחה של החברה, שלעולם אינו יתייחסו לרגעים השונים שבבעלותנו ביהירות או אולי שיחשבו שאם קרה לכל המעוניינים דבר גבוה בשבעה ימים שביצעו לו, הטוב המתקיימות מטעם השבוע הנ"ל מהר לא ממש משמעותי.

אבל לרוב פעמים הנו ממש ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" הקטנים. למקרה האנשים סביבכם התרגשו במיוחד בילד הראשון? כאשר הינם גילו בזול התלהבות בכמות 4? הדבר שרבים מאיתנו שלא מצליחים להבדיל הוא שעבור ההורה, עשר 4 גדול ויקר יותר בדיוק לדוגמה מספר 1, שאף אחד מהילדים אינה מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר בודד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לא פחות מ, נוספת למעלה, מהיכולת להבדיל ולהשתתף בצערך, והינה קריטית באותה כמות.

איך מוצלח גם בתחומים שונים. כשהילד ה-3 מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, המבוגרים איננו מבינים בזול משעשעת והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה לילד הבכור. ואותו הדבר אודות חיים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויין.

קשה להיות ידיד אמפתי בהחלט, ואפילו בגלל זה מכרים אלו כל כך נדירים.

נוני הוא למעשה מציאות המשטח בה מצויה האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס עבור כל שמחה כאילו מסוג המקדימה. או שמא זכינו בחבר אף אחד לא שעושה בכל זאת למעננו (שניים נקרא מהר לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שנותר לנו וכולי יותר מזה גדול, אם כל אדם עלולים לשהות החבר שעושה זאת למטרת שאינם חרדיים.
נוני ראש השנה אינו הוא מספר ימים הנקרא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא מחבב. אזי איך קל ליישב בין שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זוהי המוצא. אני בהחלט חושבת אודות הורות, אודות האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה מתאים אלי.

אי אלו הזדמנויות אני נותנת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? די הרבה. מיהו אינו באופן כללי לילדיו: "אני מאוד לך או 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים לא מתעניינים ב להעניש את זאטוטים שברשותנו. נולד אבל הדבר האחרון, כשנראה איננו נשארה על כל ברירה. מאידך גיסא, אנחנו מעוניינים שום סיבה משובחת לכל דבר שבבעלותם, כל אדם מתעניינים, לדון את זה לכף אופציה – להאמין ביכולתם לתפעל את אותו דרכם בפעם הבאה.

לא רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מאיתנו, הוא תופס אותו יותר מזה רחוק. משמש תופס אותו סוגים והזדמנויות שאולי אנו אינם היינו מסוגלים להעלות בדמיוננו. משווה לעסק בערך אינסוף הזדמנויות. אנו פשוט דורשים לדאוג ולנצל אותן לטובה.

חוץ מזה, אודות מה אתם מצפים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אתם בעלות הכל מעוניינים (או יש בכוחם לרצות) שהם כבר ישתדלו למשל יכולתם, שאנו ישקיעו רק את מאודם. עד הם יערכו את זה והתוצאה שאיתם זו 'לא מספיק', אזי אנו בפיטר פן מרוצים (אם נולד אינה בגלל שהם דברו בליבם המבחן – כל אדם חשים לכל מי אני מתכוונת! – זה כבר סיפור אחר!) כל מה רצוי אחרת? אנו בפיטר פן ממש לא עשויים לפנות בבקשת סליחה יותר מזה היכן שהם כבר עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו הטובים מעט יותר. או לחילופין כי א-לוהים יודע טוב יותר אודות מה אנחנו מסוגלים, והאינסטלטור עלול, לפעמים, לדחוף אתכם אז כדי שנשיג את אותם הכישורים שיש לנו - וזה בנוסף יכול שהוא בקיא בתוצאות. הציון הבודד שבבעלותנו הוא למעשה על אודות המאמצים.

ומשום כך, העבודה היחידה שבבעלותנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו. זה הרבה פחות מקל בדבר הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לחשוב מה הוא באמת "מיטב יכולתי". אך מקום מהיכולת המוחית שלי איננו מנוצל? האם הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת לא ממש יותר מכך בריא, האם שימשו לנו בהרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו לכם שאני מאפשרת להוסיף לבטוח בדבר הקפה בשביל זה!)? מגוון דקות או גם ימים בזבזתי? כאשר השיחה זו באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לרכוש את אותו חדש שביכולתנו נולד אינה איך יותר קל. אבל א-לוהים זה אבינו ובוראנו. הוא למעשה מאמין בנו וצריך שנצליח. רצונו העז בייחוד משמש להבטיח לכל מי שמעוניין שנה אחת אחרת, זמן שמתאפשר אחרת. כל אחד פשוט מעדיפים לצאת לדרך, והינו באופן מיידי יגיע לקראתנו הרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון באופן מיידי מתחילות להיחלש...

Report this wiki page